فروش رايانه‌ي لوحي سامسونگ آغاز شد
نوشته شده توسط : اصغر رضایی

سامسونگ الكترونيكس رايانه لوحي گالكسي تب را كه برمبناي نرم‌افزار آندرويد گوگل است و توسط چهار اپراتور تلفن همراه در آمريكا عرضه خواهد شد، براي فروش به بازار روانه كرد.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با شراكت رسانه‌يي متعدد سامسونگ با شركت‌هاي MTV NBC، پارامونت و يونيورسال هوم اينترتينمنت، خريداران اين دستگاه مي‌توانند به خريد يا كرايه برنامه هاي تلويزيوني پرداخته و آن‌ها را در اين دستگاه مشاهده كنند.

اين رايانه لوحي هفت اينچي توسط وريزون وايرلس، AT&T، اسپرينت نكستل و تي موبايل آمريكا فروخته مي‌شود و سامسونگ اعلام جزييات عرضه و قيمت آن را به اين اپراتورها واگذار كرده است.

اين شركت قصد دارد مدلي از اين دستگاه را كه تنها اتصال واي فاي دارد، ارايه كند؛ با اين همه زمان عرضه آن را مشخص نكرده است؛ وريزون قصد دارد اين دستگاه را طي چند هفته آينده و AT&T در چند ماه آينده بفروشند.

از جمله امكانات اين دستگاه صفحه نمايش لمسي با وضوح 1024 در 600 پيكسل، پردازنده يك گيگاهرتزي A8 كورتكس با ذخيره‌سازي داخلي 16 گيگابايت و امكان توسعه ذخيره‌سازي تا 32 گيگابايت با استفاده از كارت حافظه، دوربين 1.3 مگاپيكسلي براي تماس‌ها يا كنفرانس‌هاي ويديويي در جلو و يك دوربين سه مگاپيكسلي با لامپ LED در پشت دستگاه است.

nsw.ir




:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 6 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: